.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فروش ویژه درزگیر پایین درب و پنجره ULTIMATE

 
 
درزگیر پایین درب  و پنجره ULTIMATE، مناسب درب و پنجره با هر جنسی از قبیل فلزی، چوبی و …  کاهش مصرف انرژی (گرما و سرما) و در نهایت کاهش هزینه ها. جلوگیری از آلودگی صوتی و ورود گرد و غبار. قابل شستشو  ...
این محصول دارای طراحی بسیار کاربردی است و اگرچه یک محصول ساده برای شما به نظر می آید ، ولی همین درز گیر کمک می کند تا هوای داخل گرم تر و هدر رفت انرژی کمتر شود و نتیجه این امر صرفه جویی در هزینه ها و به خصوص صرفه جویی در انرژی های تجدید ناپذیر است. شما از درزگیر پایین درب می توانید برای درهای مختلف با جنس های مختلف چوبی، فلزی و ... استفاده نمایید و در صورت لزوم می توانید این درزگیر را برای قرار گرفتن بهتر زیر درب کوتاه نمایید (برش بزنید) و از ان استفاده نمایید. این محصول نقش بسزایی در جلوگیری از آلودگی صوتی دارد و مانع عبور گرد و غبار و حشرات موذی مانند سوسک ، مارمولک و... به داخل ساختمان است، همچنین با طراحی جالب و قابلیت برشی که دارد باعث می شود برای تمامی درب و پنجره ها مناسب باشد و دو طرف درب و پنجره را می گیرد و کاملا محکم نصب می شود.

 

روش خرید:  پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان



:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
:: برچسب‌ها: فروش ویژه , درزگیر , پایین , درب و پنجره , ULTIMATE ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ولی
ت : سه شنبه 5 بهمن 1400
.

فروش ویژه کفش مردانه PULL&BEAR طرح RS

 
 
کفش مردانه PULL&BEAR طرح RS، طراحی شده توسط برند معروف PULL&BEAR، عرضه شده در سایزهای 41 تا 44. فوق العاده راحت و مدرن ...
این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند. رویه چرم صنعتی و همچنین زیره‌ که دربرابر سایش مقاوم است و این ترکیب باعث افزایش عمر و دوام  این کفش شده است و همین موضوع کمک می‌کند تا شما برای مدتی طولانی بتوانید از داشتن این کفش لذت ببرید. کفی کفش نیز می‌تواند راحتی شما را در زمان استفاده بیشتر کند. درواقع این کفی ساختاری منعطف دارد و در زمان پوشیدن کفش تا حدی گودی کف پا را پر کرده و برای شما حس راحتی ایجاد می‌کند. کفش مردانه PULL&BEAR طرح RS ساختاری مناسب و طراحی زیبا دارد که آن را برای استفاده‌ی روزمره مناسب می‌سازد. این محصول در سایزبندی 41 الی 44 عرضه شده است.

 

روش خرید: fh کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان



:: موضوعات مرتبط: مد و پوشاک , ,
:: برچسب‌ها: فروش , ویژه , کفش , مردانه , PULL&BEAR , طرح RS ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ولی
ت : سه شنبه 5 بهمن 1400
.

فروش ویژه خوشبو کننده خودرو MicMan

 
 
خوشبو کننده خودرو MicMan  جهت خوشبو کردن خودرو ، منزل ، محل کار و ... دارای یک اسانس با رایحه محبوب و پر طرفدار ...
برای افرادی که خودرو شخصی را برای سفر و کارهای روزانه خود انتخاب می کنند، علاوه بر حفظ نکات ایمنی و ظاهری، دقت در هوا و بوی داخل ماشین نیز بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که خیلی از افراد ساعات زیادی را در اتومبیل هایشان و در حین رانندگی سپری می کنند و خیلی ها به بهداشت و بوی داخل اتومبیل اهمیت میدهند استفاده از مدل های متنوع خوشبو کننده ماشین و بوگیر خودرو می تواند تاثیر بسزایی در دلپذیر ساختن فضای خودرو داشته باشد.طراحی و ظاهر این محصول بسیار زیبا و جذاب است و دارای چسب قوی میباشد که روی هر سطحی به راحتی چسبیده میشود و شما میتوانید در هر مکانی مثل منزل باشگاه محل کار کافه و ... نصب کنید و از هوای خوشبوی اطرافتان لذت ببرید. در این محصول از رایح های که فوق العاده خوش بو و عموم پسند هست استفاده شده است. طریقه مصرف و استفاده این محصول همراه با کالا ارسال خواهد شد.

 

روش آسان خرید:  پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 59000 تومان



:: موضوعات مرتبط: لوازم خودرو , ,
:: برچسب‌ها: فروش , ویژه , خوشبو کننده , خودرو , MicMan ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ولی
ت : دو شنبه 4 بهمن 1400
.

فروش ویژه بخاری همراه آتروپات

 
 
بخاری همراه آتروپات، قابل حمل جهت استفاده درسرما، کوه، محیط کار و ...  قابلیت گرم شدن با فشار دادن سکه‌ی داخل کیسه، امکان شارژ مکرر و کاملا غیر سمی ...
این وسیله در ابعادی تولید می‌شود که همانطوراز نامش پیداست به علت ابعاد کوچکش در جیب جا می‌شود و به راحتی قابل حمل است. از این آتروپات جیبی نه تنها برای گرم کردن بدن بلکه جهت گرم کردن شیشه شیر کودکان یا به عنوان بخاری جیبی برای استفاده کوهنوردان مورد استفاده قرار می‌گیرد.  جنس محفظه آتروپات جیبی پلاستیکی است و با فشار دادن سکه داخل کیسه گرم می‌شود. این نوع هم مانند سایر آتروپات‌ها قابل شارژ بوده و غیرسمی می‌باشد.  این نوع آتروپات بین کوهنوردان بسیار محبوب است زیرا میتوان به جای بخاری نفتی و بنزینی که بوی نامطبوع دارد و می‌تواند باعث ایجاد حساسیت شود استفاده گردد. آتروپات‌ها در میان کودکان نیز به علت طراحی و رنگ‌هایی که با روحیه‌ی کودکان مطابق هستند محبوب شده. این محصول مصارف درمانی مانند تسکین دردهای مختلف را نیز داراست. این محصول را می توان به دفعات مکرر شارژ کرد و راهنمای کامل استفاده و .. آن به صورت فارسی بر روی بسته قرار دارد.

 

روش خرید: با کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 59000 تومان



:: موضوعات مرتبط: ورزش و سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: فروش , ویژه , بخاری , همراه , آتروپات ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ولی
ت : یک شنبه 3 بهمن 1400
.

فروش ویژه گردنبند چشم نظر چهار قل

 
 
گردنبند چشم نظر چهار قل، بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید، پلاک و زنجیر چشم زخم دار چهار قل. رنگ طلایی ثابت ضد حساسیت ...
این گردنبند از استیل رنگ ثابت ساخته شده و دارای پلاک چهار قل و چشم نظر خاص و زیبا می باشد .استفاده از گردنبندهای قرآنی برای دوری از چشم زخم، سحر و آسیب به مال و جان توصیه شده است. این گردنبند با سوره های قرآنی، حس آرامش خوبی را به شما منتقل کرده و مناسب استفاده کودک تا بزرگسال است. گردنبند طرح قلب با چهار قل و چشم نظر که از جنس استیل طلایی رنگ ثابت و ضد حساسیت می باشد و هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند و با خیال آسوده از این گردنبند استفاده نمایید. این گردنبند یک زنجیر از مدل دیپلمات ساده طلایی با طول شصت سانتیمتر دارد که با قفل مدل قلاب محکم بسته می شود. این گردنبند می تواند مناسب آقایون ، بانوان و همچنین مناسب کودکان باشد.

 

روش خرید: ضمن کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 69000 تومان



:: موضوعات مرتبط: مد و پوشاک , ,
:: برچسب‌ها: فروش , ویژه , گردنبند , چشم , نظر , چهار قل , چشم نظر , بهترین هدیه , هدیه , پلاک , زنجیر , رنگ طلایی , طلایی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ولی
ت : یک شنبه 3 بهمن 1400
.

فروش ویژه ست بافت مردانه و زنانه SNOW

 
 
ست بافت مردانه و زنانه SNOW، بافت مرغوب و طراحی جدید، بافت زنانه آستین بلند جلو باز، بافت مردانه آستین بلند و یقه گرد ...
بسیاری از زوج های جوان شیک پوش و خوش سلیقه دوست دارند لباس های ست بپوشند. جدیدترین مدل ست بافت مردانه و زنانه با طرح و رنگ زیبا که می توانند بهترین انتخاب برای زوج های عاشق باشند. با خرید این ست زیبا زیباتر و متفاوت تر از همیشه جلوه کنید. این ست با طرحی بدیع و با کیفیتی بی نظیر عرضه شده است و بهترین هدیه برای زوج های جوان می باشد. زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است و برای افرادی که دارای سایز لارج و ایکس لارج دارند مناسب است.

 

روش خرید: با کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 199000 تومان



:: موضوعات مرتبط: مد و پوشاک , ,
:: برچسب‌ها: فروش , ویژه , ست , بافت , مردانه , زنانه , SNOW ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ولی
ت : یک شنبه 3 بهمن 1400
.

فروش ویژه پیچ گوشتی 6 سر خودکاری (جیبی)

 
 
پیچ گوشتی 6 سر خودکاری (جیبی)، دارای 6 سری شامل 3 سری دو سو و 3 سری چهار سو، برای باز و بسته کردن انواع پیچ های ریز و متوسط، گیره نگهدارنده جهت قرار گرفتن در جیب ...
پیچ گوشتی 6 سر خودکاری (جیبی) با سری و شکل های مختلف دارای مصارف گوناگونی است که به دلیل دارا بودن انواع مدل های پیچ گوشتی و همچنین در ابعاد مختلف و استفاده و جایگذاری راحت و سریع آنها استفاده از آن را برای تعمیرکاران و یا برای استفاده در مواقع لزوم در منزل نسبت به خرید پیچ گوشتی های تک کاره بسیار مقرون به صرفه کرده است. تعمیرکارهای لوازم برقی و الکتریکی میتوانند برای باز و بسته کردن قطعات و درب های پوششی انواع لوازم برقی و الکتریکی از این پیچ گوشتی 6 سر خودکاری (جیبی) استفاده کنند. تعمیرکارهای سیار به راحتی میتوانند از این نوع پیچ گوشتی چند سر خودکاری استفاده کنند. همچنین این پکیج 6سر پیچ گوشتی قابل استفاده انواع تعمیرگاه ها و تعمیراتی لوازم صوتی و تصویری خانگی، تعمیرات موبایلی ها ، تعمیرات لوازم برقی و... است. قابل استفاده در منزل برای تعمیرات و یا باز و بسته کردن قطعات مختلف مانند کلید و پریز ، قفل درب و...  نیز از این محصول می توان بهره برد.

 

روش آسان خرید: با کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 99000 تومان



:: موضوعات مرتبط: لوازم خودرو , ,
:: برچسب‌ها: فروش , ویژه , پیچ گوشتی , 6 سر , خودکاری , جیبی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ولی
ت : شنبه 2 بهمن 1400
.

فروش ویژه گردنبند چشم نظر وان یکاد

 
 
گردنبند چشم نظر وان یکاد، بهترین هدیه مناسب برای کسی که دوستش دارید، پلاک و زنجیر چشم زخم دار با آیه شریفه ی وان یکاد، رنگ طلایی ثابت. ضد حساسیت ...
این گردنبند از استیل رنگ ثابت ساخته شده و دارای پلاک با آیه شریفه ی وان یکاد و چشم نظر خاص و زیبا می باشد. استفاده از گردنبندهای قرآنی برای دوری از چشم زخم، سحر و آسیب به مال و جان توصیه شده است. این گردنبند با سوره  قرآنی، حس آرامش خوبی را به شما منتقل کرده و مناسب استفاده کودک تا بزرگسال است. گردنبند طرح مستطیل با وان یکاد و چشم نظر که از جنس استیل طلایی رنگ ثابت و ضد حساسیت می باشد و هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند و با خیال آسوده از این گردنبند استفاده نمایید. این گردنبند یک زنجیر از مدل دیپلمات ساده طلایی با طول شصت سانتیمتر دارد که با قفل مدل قلاب محکم بسته می شود. این گردنبند می تواند مناسب آقایون ، بانوان و همچنین مناسب کودکان باشد.

 

روش خرید: برای خرید روی دکمه زیر کلیک و باتکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 69000 تومان



:: موضوعات مرتبط: مد و پوشاک , ,
:: برچسب‌ها: فروش , ویژه , گردنبند , چشم , نظر , وان یکاد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ولی
ت : جمعه 1 بهمن 1400
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
ثبت آگهی - ثبت آگهی رایگان | درج آگهی رایگان | نیازمندی | اینترنتی | آگهی نامه تبادل لینک رایگان اتوماتیک هوشمند سه طرفه
ثبت | تبادل لینک رایگان | هوشمند |سه طرفه| تبلیغات | آگهی افزایش پیج| رنک بهبود سئو تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده - تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده دایرکتوری تبادل لینک رایگان - تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده - تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده تبادل لینک رایگان - تبادل لینک سامانه تبادل لينک ارک